Veelgestelde vragen
Na ontvangst van je bestelling, gaan we direct voor jou aan de slag. De goederen en producten worden klaargezet. Onze magazijnier neemt deze mee in zijn route.
In de meeste gevallen leveren we tussen de 2 - 3 werkdagen.
Producten die we speciaal voor je moeten bestellen( geen stock artikelen), kunnen een langere levertermijnen hebben.
Er kan een backorder aanwezig zijn op je bestelling. We trachten ons stockbeheer altijd zo optimaal uit te voeren en zoveel mogelijk producten in voorraad te hebben. Doch kan het zijn dat er soms artikelen uit stock zijn.
Je vind een overzicht van de backorder artikelen vermeld op de leverbon.
Deze backorder artikelen worden per direct besteld bij onze producenten, van zodra deze toekomen in onze magazijnen leveren we deze uit naar jou. Dit gebeurd geheel automatisch en hier moet je niets extra voor doen!
Ja, hoor geen enkel probleem. Als we jou bestelling verwerkt en klaargezet hebben, verwittigen we jou en kan je de bestelling komen afhalen.
Bekijk zeker onze openingsuren van de winkel en magazijnen! Zo kom je zeker niet op een moment dat we ze niet zijn !
We trachten en streven ernaar om zo weinig mogelijk leverkosten aan onze klanten aan te rekenen.
Er zijn enkele uitzonderingen :
U betaald leverkosten als we specifiek iets voor jullie bestellen en onze producent rekent leverkosten aan. Dan worden deze 1 op 1 doorgerekent aan jou.
Leveringen naar Oost - en West Vlaanderen worden aangerekend aan de kostprijs van onze transportfirma. Vraag eerst even vrijblijvend na over deze kosten.
Leveringen naar het buitenland worden aangerekend aan de kostprijs van onze transportfirma. Vraag eerst even vrijblijvend na over deze kosten.
We leveren van maandag tot en met vrijdag van 08u30 - 16u30.
We leveren niet in de weekenden.
Oeps, hebben we een foutje gemaakt?
Neem contact op via telefoon 011 736 440 of stuur ons een e-mail : products@alltopclean.be.